İYİLİKDER’DEN SOMA’YA YARDIM KAMPANYASI

Yorum Yaz

Yardımlaşma ve dayanışma derneği İYİLİKDER, Soma’da meydana gelen maden faciasının ardından yardım kampanyası başlattı.
Manisa’nın Soma ilçesinde meydana gelen ve 282 işçinin hayatını kaybettiği maden faciasının ardından İYİLİKDER, yardım kampanyası başlattı. Ülkeyi yasa boğan kazada hayatını kaybeden ve yaralanan işçilerin aileleri için başlatılan yardım kampanyasında toplanan bağışlar madencilerin aileleri ve çocukları için kullanılacak. Dün başlatılan ve 250 bin TL yardım toplanan kampanyada hedefin 1 milyon TL olduğu belirtildi.
İYİLİKDER Genel Sekreteri Av. Ahmet Sait Öner, kazanın ardından hemen bölgeye gittiklerini ve kriz masası oluşturduklarını söyleyerek, “İYİLİKDER olarak hayatını kaybeden madencilerin aileleri için ‘Kardeş Aile’, ‘Yetim’ ve ‘Öğrenci’ kampanyalarımızı kullanacağız. Dul ve yetimlerin rehabilitasyonu için bu bağışları değerlendirmeyi düşünüyoruz. İnşallah göçük altında kalan madenci kardeşlerimizden iyi haberler alırız. Ölen madencilerimize Allah’tan rahmet, yaralılara acil şifalar ve geride kalanlara sabır diliyoruz” dedi.
İYİLİKDER’in Soma için başlattığı yardım kampanyasına; Soma yazıp 4025’e göndererek 5 TL karşılığında bağışta bulunulabilir. Yardımlar için hesap numaraları ise şöyle:
Vakıfbank TL : TR120001500158007301216 983
Albarakaturk TL : TR4200203000019476680000 01
KuveytTürk TL : TR3900205000006187517000 02”

kaynak: İHA


arkadaslar lutfen bu bilgiyi bloglarinizda yayin  bu yardim kampanyasindan herkesin haberi olsun elimizden geldigi kadar yardim edelim 

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum