Bloguma 3 yeni eklenti

8 Yorum

merhabalar bloguma 3 yeni eklenti ekledim gerci biri 2 gun once eklemistim de bugun onuda taniticam :)




blogger izleyiciler bolumunu sabitledim yada nasil desek  kaydirma cubuguyla blogda asagiya dogru gittikce orasi hep sabit kalir izleyici kismini hep gorebilirsin
bu ozeligin benzerini facebook siteside kullaniyor dikkat ettiyseniz  facebookta ana sayfada iken sayfada asagiya dogru gittikce facebookun reklamlar bolumu sabitlenir facebook reklamlar icin kullanmis bu islemi ben izleyiciler kismi icin kullandim :)

 guzel oldu diye dusunuyorum boylece blogumda ziyaretciler dolasirken blogumu izlemeleri icin daha kolaylik olucak daha gorunur bi hal alicak :)


bir diger yeni eklenti ise haftanin en cok  okunan konulari yani bloggerin populer konulari diyelim biz ona :) blogerin basit populer konulari sablonu yerine bu sekilde yaptim daha degisik gorunuyor :)



bir diger ozelik ise acilir kapanir sekilde google+ takip alani bunu bloguma 2 gun once ekledim ama simdi tanitiyorum :) gordugunuz gibi blogda sag ust tarafta beni google+ da takip et kirmizi renkte buyon var onun uzerine imlec (mause) ile geldiginiz zaman alan aciliyor ve google+ profilim gorunuyor..



ekledigim 3 yeni eklenti hakkinda goruslerinizi yazarsaniz sevinirim
iyi bloglamalar :)

8 yorum:

  1. Bunlar da çok iyi olmuş ellerine sağlık, ben de bi anlasam şu html işlerinden, çok az şey biliyorum :P

    YanıtlaSil
  2. Ya şimdi görünüm güzelde niye hava atıyosun ki :D
    Şaka şaka çok güzel olmuş :)
    Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Benim dikkatimi üstteki kısım çekti. :)
    sekmeler
    güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel olmuş. kodlarıda paylaşırsanız seviniriz :)

    YanıtlaSil
  5. Sizi yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum