Galatasaray gibi oynayıp o formanın hakkını vermediniz !

Yorum Yaz



Dun aksam sampiyonlar ligi macinda ingiliz takimi chelsea ile karsilastik.. tt arenadaki 1:1 lik skorla umudum vardi cunku galatasarayin oldugu yerde umut vardir benim icin her zaman.. ama dun aksam oyle olmadi cunku galatasarayin sadece ismi vardi.. ve parcalinin altinda ruhsuz oyuncu toplulugu vardi..

hala inanmak istemiyorum hala sinirleniyorum dusundukce chelsea kaybedebilirsin.. bu cok normal ama kaybettigin zaman bile galatasaray gibi oynayacaksin ! ne demek arkadas 0 pozisyon 0 korner 0 kaleye sut ! sen galatasaray formasini tasiyorsan boyle bir oyun sergilemeye hakkin yok !

yeter artik diyorum ! ligde butun deplasmanlarda vasat oyununuzu oynadiginiz yetmiyor gibi bide sampiyonlar liginde ayni oyunu oynadiniz!

sen selcuk kaptan o kaptanligi hakketmiyorsun artik.. galatasaraya ilk geldigin gibi degilsin hele ki bu sene hic degilsin, yaziklar olsun ya bilerk mi oynamiyorsun yoksa kafan baska yerde mi? o kaptanligi brakip kulubeye gidiceksin seni artik kadronun ilk 11 inde gormek istemiyorum!

sen drogba ! burasi egolarini tatmin edecegin yer degil burasi galatasaray kulubu ismine saygiliyiz ama sende galatasaraya saygili olucaksin dun geceki macta ne oynadin ? chelsea nin eski futbolcususun anliyorum ama oraya cikip aslan gibi oynamalisin cunku sen profesiyonelsin cunku sen bu takimdan parani aliyorsun ! artik senlede bu sene yollar ayrilmali...

sen burak dun gece sahada varmiydin yokmuydun belli degil ? keske laziyo teklif ettiginde seni italyan takimina verseydik cunku kafan orada kalmis !

sen eboue ? nasil bir oyuncusun sen abi para para demeyi biliyosun turkce olarak ama cikip sahada o paranin hakkini vermiyorsun !

kisacasi dun gece muslera ve melo disinda herkese yaziklar olsun haddinizi bilin !

yenildiginde metin gibi yenilen oyuncu toplulugu gormek istiyoruz !

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum